7 Ocak 2024 Pazar

Bir İftirak Tablosu

Arkaplanda yalnız bir piyano yok
Heyecanlı bir orkestra veya elektronik ritimler de bekleme
Arkaplanda babalarının ürkek aksanını devralmış adamlar var
İnşaatlar var manzarımı süsleyen,
                        ki bunlar hakkında yüksek laflarım meşhurdur.
Ön planda gözlerimin kızılı
Ön planda omurgamda meskun, müzmin bir ağrı
Ön planda ömrümde mahfi, mevrus bir şive.
Flashbackler halinde ömrümün bir kısmı
Hemşireyle pederin koluma sarılışı
Müsaade edin yanıma uzanayım,
                        hayır, babam ilk defa cebrediyor
                        kollarımda muhafazakar morluklar
                        dirsek içimde muhafaza aletleri var
Rahat vermediler ki rahatça uyuyayım
Doğrusu uyanmam, anlıyorum tabii, rüyadan
Fakat, doğrusu, uyanmayacağım bu söylediğim yalandan
Kardeşlerine sevginde emin oldum sevginden
"Hüm recül nahnü recül" değil mi zaten?
Böyle böyle ayrıldım hane ehlinden
                                    baba evinden
Benimse sokaklarım aşina lambalarla süslü
Bak işte tanıdı beni tütüncü
Kediler geçtiğimde ciyaklaşır 
Çiçekçi kadınlar heyecanlanırlar beni gördüklerinde
Tamam, çıktım baba evinden fakat
Artık kasiyerler gülümsüyorlar ben içeri girdiğimde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder