1 Eylül 2023 Cuma

Toz Kalktı

    Evde bir yaprak buldum:


Sabah, şairin üzerine saldırıyor
Dudaklarımda çürükler vardı, dağ çileklerinden ötürü




Hangi sembollerle gerçek olunacağını şaşırdım
Hiç savaş görmedim
Yancılarımın çığlıları demirlerden yükselmedi
Dudaklarımda bir yangın
Yalan karıştırmak lazım, para etmiyor araştırmalarım
Kırık bir çerçeve
Belki de tanımamamdı mazeretim, demir çığlıkları
Hiç silah tutmadım
Gerçek sözler değil, tütsü kokusu bunda o hâlde




Dudaklarımda birkaç damla kar
Sözlerimin tütsüsü ondan

---

Dudaklarımda birkaç parça kar
                        birkaç parça kömür
"Bıkmadın mı aynı manzaradan artık?"
"Şu bulutları bitirdim bir bir:
Her seher başka göğerir
Her akşam başka kızarır her bir
                                                   bulut
Her        bir        bulut
Her,    bir
Her,  çok"


"Diyeceğim geldi, diyecektim ki..."
                                                     "unut..."
"Salı bugün, ikinci salı; parasını hazır et kadının"
Masamda bir tıkrıntı
Bir kalış saklı sıkıntı
Göz kapaklarımda ithamlar
Bebeklerimde yaratı, bebeklerimde gök var.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder