17 Aralık 2022 Cumartesi

Şiir Şiiri

Nefretim bir baskıdan ibaret
Kömür karasıdır aşkım
                           ben bununla yaratıldım
Ah, bir duysaydınız
     ameliyatlardan önce, ah
                           ben ne gür bağırırdım

Anlamı azaldı, gürültüsü arttı iyice
    beyaz duvarlara, o
    beyaz duvarlara, vallahi o
    beyaz duvarlara çarpa çarpa
                                   sözlerimin
Ne ritmi ne vezni ne hissi kaldı
    kafatasımda
        yankılan, ah
            yankılandı
                yankılandık
                    yankılandık
                                    ça
                                    şiirlerimin

Ve bir gün
Öyle özgür kaldım ki
    bir gün
Öyle parçalandı ki prangalarım kopartarak azamı
    bir gün
Ben de yardım ikiye cihanı, saplayıban asamı
                                                                    o gün
Ve dünya halklarının yarısı - ki birkaç milyara tekabül eder-
                                                            öldü o gün


Deniyorum işte bir şeyler. Mühendislikten bu kadar vakit kalıyor ruhumda şiire...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder